Responsive image
6 вересня 2016 р.

Впровадження єдиного електронного документообігу в органах місцевого самоврядування м. Маріуполь

З серпня 2016 року АТ “ІнфоПлюс” розпочало роботи по впровадженню єдиного електронного документообігу в органах місцевого самоврядування м. Маріуполь. Спочатку планується автоматизувати до 450 робочих місць, але потім ця цифра буде поступово зростати. Роботи виконуються спільно з департаментом інформаційних технологій та відділом діловодства управління планування і розвитку персоналу Маріупольської міської ради.

Особливістю даного проекту являється те, що структурні підрозділи Виконавчого комітету Маріупольської міської ради територіально рознесені по місту, що ускладнює передачу та виконання паперових документів. Кількість документів, які будуть оброблятися складає приблизно 5 тисяч в місяць.

Застосування технологій програмного забезпечення АСКОД дозволить надати користувачам системи зручний та простий інтерфейс, забезпечить формування єдиного реєстру документів та дозволить вирішити питання швидкого обміну кореспонденцією між структурними підрозділами Виконавчого комітету Маріупольської міської ради.
© Всі права захищені 2017