Responsive image
27 грудня 2016 р.

Перші результати СЕД на фондовому ринку

СЕД Національної комісії цінних паперів та фондового ринку впроваджено на основі програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД та системи керування базами даних Oracle.

Система електронного документообігу (СЕД) дозволила НКЦПФР значно підвищити ефективність опрацювання документів.

Голова Комісії Тимур Хромаєв на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив: «З 28 листопада у нас, в НКЦПФР, в тестовому режимі запрацювала Система електронного документообігу. Минув майже місяць. Перші результати автоматизації документообігу виглядають таким чином: середня тривалість погодження документу у керівних осіб складає 2 години; час відповіді на вхідний документ скоротився з 28 днів до 9 днів (січень-листопад vs грудень); час відповіді на публічні запити скоротився з 5 до 3 днів; час відповіді на звернення громадян скоротився з 30 до 8 днів. Безумовно, відчутна економія паперу».

Пан Хромаєв також додав: «Продовжуємо працювати над розширенням електронної взаємодії, автоматизації бізнес-процесів. Приділяємо велику увагу питанню захисту даних й інформаційних систем відповідно до рекомендацій стандарту в області інформаційної безпеки ISO/IEC 27001. Напрямок IT для нас стане одним з ключових наступного року».

Слід зазначити, що за період роботи тестового режиму СЕД Комісією було опрацьовано: вхідні документи (без звернень громадян) – 35 907; звернення, пропозиції та скарги громадян – 751; вихідні документи – 28 008.

Джерело: http://finpost.com.ua/?p=1252


© Всі права захищені 2017